Tady Vaše auto dostane maximální péči! 👇
Kraj Vysočina
Okres Pelhřimov
Rynárec
PN Detailing
Tel.: 721070236, 728936479
email: info@pn-detailing.cz
Olomoucký kraj
Okres Olomouc
Lužice u Šternberka
JC_Cleaning
Tel.: 776 492 975
email: jccleaning@email.cz
Zlínský kraj
Okres Zlín
Mládcová - Zlín 76001
Under Car Detail
Tel.: 774 349 772
email: underdetail@email.cz
Soutěže, probíhající slevy, novinky, to vše najdete na našem instagramu 🙂
Vrácení, vyměna nebo reklamace zboží
Někdy se může stát, že uděláme chybu a zapomeneme něco přibalit nebo vyměníme za něco jiného. Pořád jsme pouze lidi a umíme si přiznat chybu. Ale to není vůbec žádný problém, takové věci řešíme co nejdříve a hledáme pro Vás nejrychlejší řešení.
Chybějící položka nebo záměna
V případě již zmiňované chybějící položky nebo záměny Vám ihned pošleme chybějící položku na vlastní náklady, na adresu kterou si sami zvolíte. Pokud se bude jednat o záměnu, pošleme jenom chybějící položku a tu navíc Vám necháme jako pozornost a omluvu.
Vracení zboží do 14 dnů bez udání důvodu
Pokud se Vám zboží z nějakého důvodu nelíbí, ať už je to nevhodný dárek nebo jste si prostě rozmysleli ho použít, máte možnost nám zboží do 14 dní bez udání důvodu vrátit.
Ale pozor, v takovým případě je však důležité, aby položka, kterou nám takto vracíte, byla nepoškozená, nepoužitá, neotevřená a v původním balení!
Pokud to vše bude splňovat, my Vám obratem vratíme veškeré náklady na bankovní účet. (cena za kterou jste konkretní položku koupili nebo v případě vrácení celé objednávky, i náklady na dopravu)
Peníze Vám přijdou na účet během pár dní. Pokud ne, určitě se nám ozvěte.
Vyměna za něco jiného
Ano, i tato možnost u nás je. Pokud chcete vyměnit za něco jiného, stačí nám původní zboží vrátit. My Vám obratem pošleme peníze na účet. A pak už stačí vytvořit novou objendávku, která bude zpracována přednostně.
Ale pozor, v takovým případě je však opět důležité, aby položka, kterou nám takto vracíte, byla nepoškozená, nepoužitá, neotevřená a v původním balení!
Možnost výměny až 30 dní od koupě.
Reklamace
Pokud bylo s vaším zbožím cokoliv v nepořádku nebo se pokazilo dejte nám to co nejdříve vědět. My se to pokusíme co nejdříve vyřešit.
V takovém případě prosím přidejte do balíku i kopii faktury.
Kam mohu poslat?
Buď na výdejní místo zásilkovny:
DCOMP S.R.O
Nebo přímo na adresu:
Nížkov 185
592 12
Nížkov
Kontaktní údaje:
email: info@hape-design.cz
tel.: 731 888 559
Halík Petr
Hape-design
Pokud budete mít o nějakou možnost vracení nebo vyměny zájem. Předem nás prosím kontaktujte.